چرا شاخص های کیفی فرآیند؟!
فرآیند های سازمان را شناسایی و تحلیل کرده اید و سپس با تیم فنی آن ها را پیاده سازی و طراحی و در نهایت آن ها را اجرایی کرده اید. خب حالا پس از اجرا شدن فرآیندها، نوبت بهبود مستمر فرآیندها و گردش کارهای سازمان شماست و باید فرآیند ها را بهینه کنید، گلوگاه های فرآیندها را شناسایی کنید و کاربران و کارمندان خوب و بد سیستم را شناسایی کنید. باید وظایف و تسک هایی که منجر به ناکارآمدی سازمان و زمان بر شدن اجرای یک فرآیند در سازمان شما می شوند را شناسایی کنید.
پس نیاز به گزارشات شاخص های کیفی (KPI) دارید و باید دائما سیستم خود را رصد و تحلیل کنید.
شما با استفاده از این پلاگین به راحتی و به صورت داینامیک گزارشات و نمودارهای مبتنی بر شاخص های کیفی فرآیندها و کارمندان را ایجاد و با نام دلخواه ذخیره می کنید و سپس به داشبوردهای مورد نظر خود اختصاص می دهید و آن ها را به شکل دلخواه می چینید و به گروه کاربری های مورد نظر اختصاص می دهید.
داشبورد خود را با توجه به بازه زمانی مورد نیاز فیلتر می کنید و نقاط ضعف و قوت سیستم خود را شناسایی می کنید.
پیش نیاز استفاده از این پلاگین، نصب و استفاده از پلاگین قدرتمند و پرکاربرد گرید ساز می باشد.
نظرات سازنده خود را در خصوص این پلاگین با ما در میان بگذارید.